Image Alt

Eonia

Ποιο γλύκισμα είναι φιλικό προς τη δίαιτα; Το παγωτό.

Ακόμα και αν είστε σε δίαιτα δεν πρέπει να στερηθείτε το γλυκό! Δοκιμάστε τις εναλλακτικές επιλογές που σας προσφέρει ο διαιτολόγος της ΕΟΝΙΑ! Ναι, στο παγωτό!

Κάνεις δίαιτα; Μπορείς να φας γλυκό! Τι μπορεί να καλύψει την ανάγκη μικρών και μεγάλων για γεύση και δροσιά που να είναι φιλικό προς τη δίαιτα; Ποιο είναι το καλύτερο επιδόρπιο μετά από ένα παρεΐστικο γεύμα; Τι μπορεί συντροφεύσει ένα παιδί στην απογευματινή του βόλτα; Μα τι άλλο; Το παγωτό!  

Κι έρχεται το δίλημμα: κανονικό παγωτό ή παγωτό σορμπέ;

Σύμφωνα με έρευνες, ισχύουν τα εξής:

  • Το σορμπέ έχει μηδενικό επίπεδο λιπαρών σε σύγκριση με το κανονικό που έχει 7g ανά μερίδα 
  • Το σορμπέ έχει περίπου 80Kcal ανά μερίδα σε σύγκριση με το κανονικό που έχει περίπου 150Kcal
  • Το σορμπέ έχει περισσότερη ζάχαρη απο το κανονικό παγωτό και σχεδόν όση ζάχαρη έχει ένα παγωτό χαμηλών λιπαρών (light)
  • Το σορμπέ έχει λιγότερο ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνη Α σε σύγκριση με το κανονικό
  • Το σορμπέ έχει περισσότερη βιταμίνη C σε σύγκριση με το κανονικό

Συνεπώς, το σορμπέ είναι μια περισσότερο υγιεινή επιλογή φιλική προς τη δίαιτα χωρίς να σημαίνει βέβαια και πως το κανονικό παγωτό είναι απαγορευμένο. Να έχετε στο μυαλό σας το αίσθημα του μέτρου, κάτι που άλλωστε πρέπει να ισχύει σε κάθε διατροφική σας επιλογή.

Νικολάου Αντώνης,
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος
ΕΟΝΙΑ