Image Alt

Eonia

epipedi koilia

Η επίπεδη κοιλιά είναι ένα ζητούμενο από άνδρες και γυναίκες όπως και η απώλεια των περιττών κιλών. Πρόκειται για σύγχρονα προβλήματα που ταλαιπωρούν τόσο ανδρικό όσο και το γυναικείο φύλο όλων των ηλικιών. Το ανδρικό σώμα στην προσπάθεια αυτή, ξεκινάει από πλεονεκτική θέση καθώς η μεγαλύτερη μυϊκή μάζα που διαθέτει, συγκριτικά με το γυναικείο σώμα, καθιστά πιο εύκολη τη διαδικασία καύσης λίπους.

Τι θα πρέπει να κάνεις;

Αδιαμφισβήτητα, ένα από τα πιο ‘’καυτά’’ σημεία του σώματος είναι η κοιλιακή περιοχή και το ζητούμενη είναι η επίπεδη κοιλιά! Αν και ο μεγαλύτερος βαθμός εστίασης των ασθενών στη συγκεκριμένη περιοχή οφείλεται κατά κύριο λόγο σε λόγους αισθητικούς, για τους ειδικούς οι λόγοι αυτοί έρχονται δεύτεροι. Αποδεδειγμένα πια, πίσω από πολλά προβλήματα υγείας κρύβεται το κοιλιακό λίπος.

Παρακάτω παρουσιάζονται τροφές, που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του κοιλιακού λίπους και την υγεία του ανθρώπινου σώματος.

Ποιες είναι λοιπόν οι 7 τροφές για επίπεδη κοιλιά;

1)Γιαούρτι
Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, το οποίο όσο και τα άλλα συστατικά των γαλακτοκομικών, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού και  μειώνουν τη συσσώρευση λίπους.

2)Βρώμη
Η βρώμη θεωρείται ιδιαίτερα υγιεινή τροφή, διότι παρουσιάζει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες για την υγεία και για απώλεια σωματικού βάρους. 

Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, σε πρωτεΐνες, οι οποίες ενεργοποιούν το μεταβολικό ρυθμό και αυξάνουν την παραγωγή βιταμίνης Ε, τα επίπεδα ασβεστίου, μαγγανίου και ψευδάργυρου στον οργανισμό, διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μειώνοντας την επιθυμία για γλυκές και λιπαρές τροφές.

3)Λιπαρά ψάρια (Σολομός, τόνος, σαρδέλα)
Τα λιπαρά ψάρια, εκτός από ασβέστιο, περιέχουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνη D, σελήνιο, ιώδιο, μαγνήσιο, φώσφορο και αποτελούν την κύρια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, που είναι ωφέλιμα για την υγεία μας.

4) Μύρτιλα
Έρευνες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση μύρτιλων συμβάλλει στη μείωση του λίπους στην κοιλιά. Ακόμα και αν είναι κατεψυγμένα διατηρούν τα περισσότερα θρεπτικά οφέλη τους.

5) Αποξηραμένα σύκα
Το ιδανικό σνακ για να πάρουμε όχι μόνο ασβέστιο αλλά και αντιοξειδωτικές ουσίες . Τα σύκα άλλωστε, είναι τα ξηρά φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ τα σπόρια τους είναι το πιο δυνατό τους όπλο στον καθαρισμό του οργανισμού.

6)Γκρέιπφρουτ
Το γκρέιπφρουτ περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμινών Α, Β και C και μέταλλα όπως ασβέστιο, μαγγάνιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο και φώσφορο. Σημαντικοί λόγοι για να προστεθεί στο ημερήσιο διατροφολόγο μας, είναι οι λιποδιαλυτικές του ικανότητες.

7)Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και βιταμίνες. Σύμφωνα με μελέτες, τα αμύγδαλα συμβάλουν στην ενεργοποίηση  του μεταβολισμού και στην καύση λίπους.

Αχλάτη Ιωάννα,
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος
ΕΟΝΙΑ 

Post a Comment

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.
Διαβάστε αναλυτικά για τα Cookies εδώ.

Κλείσιμο