Image Alt

Eonia

Όψη θαμπή και αφυδατωμένη; Το δέρμα σου «διαμαρτύρεται» μετά από ένα χειμώνα με κρύο, βροχές, αέρα και φυσικά… τη δικιά σου αμέλεια, καθώς, με τη ροή της καθημερινότητας, έχεις ξέχάσει να πίνεις νερό και να το φροντίζεις όπως του αξίζει.

Εννοείται ότι ποτέ δεν είναι αργά να δώσεις στον εαυτό σου την απαραίτητη προσοχή, γιατί, μεταξύ μας, ποιος δεν θέλει ένα λαμπερό, ενυδατωμένο δέρμα, που να ακτινοβολεί υγεία! Πέραν, λοιπόν, των ιατρικών εφαρμογών, που θα σας βοηθήσουν να ξαναβρείτε τη χαμένη ζωντάνια, καταναλώστε «έξυπνα» την τροφή σας, ώστε να υποστηρίξετε και την αλλαγή που θέλετε να δείτε στο πρόσωπό σας με:

  1. Νερό Καρύδας: Πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο, χλώριο και νάτριο και όλους τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες! Επιπλεόν, η βιταμίνη C και η κινετίνη, ουσία με αντιγηραντική δράση, που εμπεριέχονται, θα απογειώσουν την υδατική ισορροπία και την αντιοξειδωτική ικανότητα του δέρματος σου!
  2. Ανανάς: Κρατάει το δέρμα ενυδατωμένο και βοηθά στην πρόληψη της εμφάνισης ρυτίδων και λεπτών γραμμών στο πρόσωπο. Φυσικά, παραπλήσια δράση έχουν όλα τα φρούτα, καθώς περιέχεουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα που βοηθούν στην καταπολέμηση ενδεχόμενης φλεγμονής στην επιδερμίδα του προσώπου.
  3. Αβοκάντο: Πλούσιο σε βιταμίνες A, B, C και E, διαθέτει σημαντικές ενυδατικές και επουλωτικές ιδιότητες για το δέρμα, ενώ ενισχύει την απορρόφηση λιποδιαλυτών βιταμινών.
  4. Λιπαρά Ψάρια και Ξηροί καρποί: Τα ω-3 λιπαρά απο τελούν τα δομικά συστατικά της επιδερμίδας όπως τα τούβλα σε ένα οικοδόμημα. Η αντιφλεγμονώδης δράση τους εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες συμβάλλοντας  σε ένα νεανικό και λαμπερό δέρμα!
  5. Φυστίκια Βραζιλίας: Πλούσια σε σελήνιο και ψευδάργυρο προστατεύουν από οξειδωτικές βλάβες σε κυτταρικό επίπεδο.
  6. Μύρτιλλα ή αλλιώς πηγή αίωνιας νιότης!: Έρευνα του Πανεπιστημίο Tufts κατέταξε στην πρώτη θέση τα μυρτιλα, όσω αφορά στις αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες μεταξύ 60 φρούτων που εξετάστηκαν συστηματικά, σχεδόν 40% περισσότερες από το κόκκινο κρασί!
  7. Πράσινο τσάι: Πλούσιο σε πολυφαινόλες, συμβάλλει σε μια επιδερμίδα πιο λεία και πιο ενυδατωμένη, ενώ αυξάνουν τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στο δέρμα (Journal of Nutrition, 2011).

Εμπιστευτείτε την επιστημονική ομάδα μας, και δείτε το πρόσωπό σας να ακτινοβολεί!

Γιαννακούλια Δήμητρα

Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Μοριακή Διατροφή, MSc

Post a Comment