Image Alt

Eonia

δίαιτα εξπρές

Άλλη μια δίαιτα εξπρές; Όχι! Πρέπει να προστατεύσεις την υγεία σου, την ελαστικότητα της επιδερμίδας σου και το σώμα σου, ώστε να γίνει ακόμα πιο όμορφο και αρμονικό. 

Η δίαιτα εξπρές μπορεί να προσφέρει μία αίσθηση ότι ξεφουσκώνουμε. Η γρήγορη απώλεια βάρους όμως θα σου φέρει έντονη κόπωση και πιθανότατα υπερφαγία, αμέσως μετά το τέλος της υποθερμιδικής προσπάθειας σου. Γι’ αυτό επίλεξε και ακολούθησε τα παρακάτω διατροφικά tips:

 

ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Σύμφωνα με το Public Health Improvement Partners, για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου πρέπει να καταναλώσεις το πρωινό σε διάστημα μίας ώρας από την ώρα που σηκώνεσαι ή ακόμα καλύτερα μέσα σε 15 λεπτά. Ακόμα, ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτείνες προσφέρει το αίσθημα κορεσμού για περισσότερες ώρες και φαίνεται να βοηθά τις καύσεις του μεταβολισμού.

ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Καταναλώνοντας μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρείς το αίσθημα κορεσμού και αυξάνεις τον μεταβολισμό σου. Αντιθέτως, όταν καταναλώνεις λίγες θερμίδες μέσα στην ημέρα ο οργανισμός αμύνεται μειώνοντας το ρυθμό με τον οποίο καις θερμίδες κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση βάρους.

ΚΑΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ

Καταναλώστε καλές πηγές πρωτεϊνών (άπαχο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, άπαχα γαλακτοκομικά)  και υδατανθράκων (φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής αλέσεως) τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

ΝΕΡΟ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΙΤΑ ΕΞΠΡΕΣ

Σύμφωνα με έρευνες η κατανάλωση νερού (τουλάχιστον 8-10 ποτήρια ανά ημέρα) μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση ενέργειας κατά 90 θερμίδες ανά ημέρα. Η κεντρική ιδέα είναι ότι όσο περισσότερο νερό πίνεις, τόσο αυξάνεις το μεταβολισμό σου.

ΒΑΛΕ ΑΣΚΗΣΗ

Έχεις εστιάσει στην αερόβια άσκηση (τρέξιμο και ποδήλατο) για την απώλεια βάρους, ενώ το πρόγραμμα της προπόνησης σου πρέπει να περιλαμβάνει και ασκήσεις με βάρη, ώστε να αυξήσεις τη μυική σου μάζα και μ’αυτόν τον τρόπο και τον μεταβολικό σου ρυθμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΚΟΟΛ

Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να αποθηκεύσει το αλκοόλ και το συκώτι εστιάζει στον μεταβολισμό του ποτού και όχι στην διάσπαση του λίπους. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να διαταράξει τη διαδικασία μεταβολισμού του λίπους και να μειώσει την ικανότητα διάσπασης λίπους του σώματος κατά 73%.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΖΑΧΑΡΗΣ

Τα απλά σάκχαρα μεταβολίζονται στο ήπαρ. Όταν το ήπαρ αναγκάζεται να επεξεργαστεί μεγαλύτερες ποσότητες σακχάρων από αυτές που αντέχει, τα μετατρέπει σε λίπος, το οποίο τείνει να συσσωρεύεται γύρω από την κοιλιά και τους μηρούς. 

ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ

Το στρες σχετίζεται με πολλές αρνητικές επιδράσεις στον οργανισμό. Μέσα σε αυτές είναι και η μείωση της λειτουργίας του μεταβολισμού. Το βασικότερο πρόβλημα που προκαλεί είναι η αύξηση παραγωγής ορμονών που διεγείρουν το κέντρο της όρεξης και οδηγεί στην κατανάλωση φαγητών που προσφέρουν το αίσθημα ηρεμίας (comfort food) τα οποία δεν είναι άλλα από αυτά που είναι πλούσια σε ζάχαρη και λίπος,

ΥΠΝΟΣ

Ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της αντίστασης στην ινσουλίνη, έχοντας σαν αποτέλεσμα τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα αλλά και την πρόκληση ‘’αναστάτωσης’’ στα επίπεδα ορμονών που επιδρούν στον μεταβολισμό και συνδέονται με την εναπόθεση λίπους στο σώμα.

 

Αχλάτη Ιωάννα
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος
ΕΟΝΙΑ

>>>>Δες τις 7 top τροφές για επίπεδη κοιλιά! <<<<

Post a Comment

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.
Διαβάστε αναλυτικά για τα Cookies εδώ.

Κλείσιμο