Image Alt

Eonia

Η περίοδος των διακοπών συνδέεται με το αίσθημα της χαλάρωσης και της ηρεμίας, μακριά από τα άγχη της καθημερινότητας.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, την περίοδο των διακοπών να υπάρχει αύξηση σωματικού βάρους, καθώς η διατροφή είναι πλούσια σε λιπαρά, ζάχαρη και κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και αναψυκτικών.

Τι πρέπει να κάνουμε;

Συχνά και μικρά γεύματα

Όσοι καταναλώνουν συχνά και μικρά γεύματα τείνουν να έχουν σταθερά χαμηλό το βάρος τους σε σχέση με άτομα τα οποία δεν έχουν συχνότητα γευμάτων. Ακόμα, βάσει ερευνών φαίνεται πως τα τακτικά γεύματα βοηθούν στην καύση του λίπους.

Νερό
Η διαδικασία της καύσης θερμίδων απαιτεί επαρκή πρόσληψη νερού ημερησίως (8-10 ποτήρια). προκειμένου να λειτουργήσει στο μέγιστο. Η έλλειψη νερού επιβραδύνει τη διαδικασία καύσης του λίπους.

Φρούτα και λαχανικά

  • ΦρούταΚαταναλώστε 3-5 μερίδες φρούτων. Να επιλέγετε τα φρέσκα φρούτα και να αποφεύγετε τους χυμούς και τα αναψυκτικά με ζάχαρη
  • ΛαχανικάΝα επιλέγετε τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, σπαράγγια, μπρόκολο κ.α.)

Αποφύγετε τα λιπαρά και τα γλυκά

  1. Αποφύγετε τα τηγανητά φαγητά, τα λιπαρά τρόφιμα, τα γλυκά, τα παγωτά και τα ντρέσινγκ.
  2. Χρησιμοποιείστε ελαιόλαδο αντί για βούτυρο
  3. Προγραμματίστε και οργανώστε το εβδομαδιαίο διατροφικό πλάνο

Γιαούρτι
Το γιαούρτι βοηθά στην απόκτηση υγιούς εντερικής χλωρίδας και περιέχει ασβέστιο, το οποίο όσο και τα άλλα συστατικά των γαλακτοκομικών, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού και  μειώνουν τη συσσώρευση λίπους.

Φυτικές ίνες 
Καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου και παρέχουν το αίσθημα πληρότητας στο στομάχι, μειώνοντας έτσι την όρεξη. Προτιμήστε και καταναλώστε προϊόντα ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά.

Άσκηση
Πέρα από μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή, πρέπει να εντάξετε στην καθημερινότητά σας και την άσκηση. Το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι, ο χορός είναι ένας από τους τρόπους που σας βοηθά να χάσετε βάρος, ενισχύει τον μεταβολισμό και αυξάνει την μυϊκή ενδυνάμωση.

Αχλάτη Ιωάννα
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος
ΕΟΝΙΑ

Post a Comment