Image Alt

Eonia

Παγκοσμίως υπάρχουν πολλά βότανα, τα οποία βοηθούν τον ανθρώπινο οργανισμό να προληφθεί ή να ιάσει κάποια ασθένεια. Έτσι λοιπόν, υπάρχουν και βότανα που βοηθούν στο αδυνάτισμα και στην απώλεια συνολικού λίπους ή/και τοπικού. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας των βιταμινών και των διαφόρων ενζύμων που περιέχουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα βότανα είναι συμπλήρωμα της σωστής μεσογειακής διατροφής που ακολουθεί κάποιο άτομο για να πετύχει απώλεια σωματικού λίπους ή/και μείωση των κατακρατήσεων.

Παρακάτω εξετάζονται κάποια βότανα που είναι γνωστή η δράση του στο αδυνάτισμα:

  1. Βασιλικός: μείωση κατακρατήσεων
  2. Συμήδα: εξολοθρευτής κυτταρίτιδας
  3. Ταραξάκο ή πικραλίδα: μείωση κατακρατήσεων
  4. Ginseng: ενεργοποίηση μεταβολισμού
  5. Μέντα: καταπολέμηση κατακρατήσεων και έλεγχος της όρεξης
  6. Φυτολάκα: καταπολέμηση τοπικού λίπους (κυρίως κοιλιακού)
  7. Τσουκνίδα: κατασταλτικό της όρεξης
  8. Αψιθιά: καταπολέμηση συνολικού λίπους σώματος
  9. Λουίζα: αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και ενεργοποίηση του μεταβολισμού
  10. Ιβίσκος: καταπολέμηση της παχυσαρκίας

Εννοείται πως έχει μεγάλη σημασία η διάρκεια κατανάλωσης ενός ή συνδυασμού βοτάνων, η χρονική στιγμή μέσα στην ημέρα που θα καταναλωθεί το αφέψημα ή έγχυμα του βοτάνου και τέλος η ποσότητα.

Απαντώντας στα παραπάνω ερωτήματα : η χρονική στιγμή μέσα στην ημέρα είναι 30 λεπτά πριν το γεύμα, έως 2 φλυτζάνια ημερησίως και τέλος  καταναλώνουμε το βότανο έως τρεις μήνες και στη συνέχεια κάνουμε διάλειμμα δυο εβδομάδων, έπειτα για ένα ακόμα μήνα με διάλειμμα ενός μήνα.

Post a Comment

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.
Διαβάστε αναλυτικά για τα Cookies εδώ.

Κλείσιμο